Müügitingimused

E-POE MÜÜGITINGIMUSED

  • 1. E-pood
  • 2. Üldsätted
  • 3. Tooted ja ostu sooritamine
  • 3.6 Tellimuse eest maksmine
  • 4. Hinnad
  • 5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
  • 6. Tagastusõigus
  • 7. Pretensioonide esitamine
  • 8. Isikuandmed
  • 9. Vastutus
  • 10. Erimeelsused (Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole)
  • 11. Müügitingimused

 

Alltrade OÜ, registrikoodiga 12253462, aadress Liivalaia 32, Tallinn 10145 - edaspidi Teenuse osutaja. Klient, kes vormistab www.stahv.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed - edaspidi Teenuse kasutaja.

1. E-POOD

 1.1 www.stahv.ee e-pood (edaspidi E-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.

 2. ÜLDSÄTTED

2.1. Teenuse osutaja ja Teenuse kasutaja juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Müügitingimustes kokkulepitust.

2.1. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha E-poes muudatusi.

2.2. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta Müügitingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajat.

 3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Tootepiltidel olevate toodete värvitoonid võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.4 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 18 aastane.

3.5 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronposti aadress ja kohaletoimetamise viis) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi (Swedbank, SEB, Danske Bank) vahendusel või pangaülekandega tellimuskinnituse alusel, mis on automaatselt saadetud Teenuse kasutaja elektronposti aadressile, koheselt peale tellimuse vormistamist.

Tellimus tühistatakse juhul, kui Teenuse kasutaja ei ole 2 tööpäeva jooksul ostusummat tasunud!

3.6 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.7 Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

Ostukorv ja tellimuse vormistamine  

3.9 Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete toote juures klikkinud lingile „Lisa korvi“.

3.10 Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Salvesta koguse muudatused“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Telli”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.

3.11 Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikates linnukese lahtirisse: „OLEN TUTVUNUD JA NÕUSTUN TINGIMUSTEGA„ ja seejärel vajutades nupule „TELLI” , siis on Teie tellimus meile edastatud ning tellimuskinnitus on saadetud Teie elektronpostkasti. Peale seda suunatakse Teid makseviisi valiku leheküljele.

3.12 Olge tellija andmete ja tellimuse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.13 Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Alltrade OÜ arvelduskontole. Tellimus tühistatakse juhul, kui tellimuse eest ei ole 2 tööpäeva jooksul ostusumma tasutud!

4. HINNAD

4.1 Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes ja ei sisalda käibemaksu, kuna Teenuse osutaja (Alltrade OÜ) ei ole käibemaksukohuslane.

4.2 Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4.3 E-poes sooritatud ostule lisandub transpordi hind vastavalt Teenuse kasutaja valitud tarneviisile (SmartPOST pakiautomaat - 3 eurot, Omniva pakiautomaat - 3 eurot, postkontorist paki väljastus - 3,3 eurot ja Omniva kuller - 5,4 eurot. Soome võimalik tellida pakk Itella SmartPOST-i pakiautomaati - 12eurot).

4.4 Üle 30 eurose toote/toodete ostu puhul on tellimuse saatmine Eesti piires tasuta:  Itella SmartPOST-i pakiautomaati, Omniva pakiautomaati ja Eesti Posti postkontorisse

5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

5.1 Tarneviise on Eesti piires neli - SmartPOST pakiautomaat - 3 eurot, Omniva pakiautomaat - 3 eurot, postkontorist paki väljastus - 3,3 eurot ja Omniva kuller - 5,4 eurot. Soome võimalik tellida pakk Itella SmartPOST-i pakiautomaati - 12eurot.

5.2 Kõik E-poes müügil olevad tooted on koheselt olemas ja tasutud tellimused  postitatakse samal või järgmisel tööpäeval. E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel: E-R 9.00-16.00. Tarneaeg Eesti piires on 1-3 tööpäeva, Soome piires on  3-7 tööpäeva. Tellimust asutakse täitma siis, kui tellimuse eest on raha laekunud Alltrade OÜ arveldusarvele.

5.3 Tellimusele ise järgi tulemise võimalus puudub.

6. TAGASTUSÕIGUS

6.1 E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus, alates tellimuse kättesaamisest.

6.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.

6.3 Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade elektronposti aadressile: info@stahv.ee. Kirjas märkida enda andmed (nimi, kontakt telefon ja e-mail), arve number ning tagastatava kauba tootekood!

6.4 Tellimuse taganemisel tuleb Teenuse kasutajal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemise teatamisest, tagastada.

6.5 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast tellimuse taganemise teate saamist.

6.6 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

6.7 Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud 10 Euro ulatuses, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud Teenuse kasutaja tellimusele. Tagastuskulud tasub Teenuse kasutaja vastavalt valitud tarneviisile otse transpordi firmale ja see jääb reeglina vahemikku 2-4 eurot.

6.8 Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta punktides 6.1 – 6.4 toodud tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.

6.9 Tellimuse tagastamisel tuleb toode/tooted tagastada:

-Itella SmartPOSTiga tagastamisel palun saata pakk: Tallinna Haabersti Rimi  SmartPOST pakiautomaat-i.

-Omnivaga (Eesti postiga) tagastamisel palun saata pakk:  Haabersti Rimi Omniva pakiautomaat-i.

Saajaks märkida: ALLTRADE OÜ, telefoni nr: 56 25 1880.

Saatjaks märkida oma nimi!

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1 E-poest ostetud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2 E-pood www.stahv.ee vastutab Teenuse kasutajale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Teenuse kasutajale.

7.3 Teenuse kasutajal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe  poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

7.4  Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

7.5 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad E-pood ja Teenuse kasutaja omavahel kokku. Parandamise kulud katab E-pood.

7.6 E-pood ei vastuta Teenuse kasutaja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

7.7 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@stahv.ee  pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7.8 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

7.9  Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Teenuse kasutajaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

7.10 Teenuse kasutajal on õigus nõuda E-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui E-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, E-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

7.11 Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on Teenuse kasutajal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.

 

8. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE

8.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.

8.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.

8.3 Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.

8.4 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

8.5 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta - perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, elektronposti aadress, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe Müügitingimustega nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.

8.6 Isikuandmeid töötleb Alltrade OÜ, Liivalaia 32, Tallinn, registrikood 12253462

8.7 Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

8.8 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.

8.9 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

8.10 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

8.11 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.

8.12 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuskinnituse.

8.13 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

9. VASTUTUS

9.1 Teenuse osutaja ei vastuta Teenuse kasutajale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitid asjaoludest, mida E-pood ei saanud  mõjutada või ette näha.

9.2 Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

9.3 Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.

9.4 Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe

9.5 Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe  Müügitingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

10. ERIMEELSUSED

10.1  Kui Teenuse osutaja on keeldunud Teenuse kasutaja kaebust lahendamast või Teenuse kasutaja ei ole nõus E-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Teenuse kasutaja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

10.2 Samuti on avatud kõigile tarbijatele Euroopa Liidus internetipõhine keskkond, kus on võimalik lahendada e-kauplejatega tekkinud probleeme. Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk internetipõhine vaidluste lahendamine) ning on avatud aadressil http://ec.europa.eu/odr. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

11. MÜÜGITINGIMUSED

11.1  Müügitingimused kehtivad E-poest  ostja (Teenuse kasutaja) ja ettevõtja Alltrade OÜ (Teenuse Osutaja) vahel kaupade ostmisel.

11.2 Müügitingimustes toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.

11.3 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „OLEN TUTVUNUD JA NÕUSTUN TINGIMUSTEGA”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Müügitingimustes toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Müügitingimustega.